Procedura w przypadku uzyskania informacji, że uczeń szkoły używa alkoholu lub innych środków psychoaktywnych lub wykazuje inne zachowania świadczące o demoralizacji poza szkołą.

  1. Nauczyciel przekazuje uzyskaną informację wychowawcy ucznia.
  2. Wychowawca informuje o fakcie Dyrektora Szkoły, psychologa/pedagoga, sporządza krótką notatkę, którą przekazuje koordynatorowi ds. bezpieczeństwa.
  3. Pedagog/psycholog wzywa do szkoły rodziców/prawnych opiekunów ucznia, przekazując uzyskaną informację przeprowadza rozmowę z rodzicami oraz uczniem w ich obecności.
  4. Pedagog/psycholog zobowiązuje ucznia do zaniechania negatywnego postępowania, rodziców do szczególnego nadzoru nad dzieckiem. Może zaproponować skierowanie dziecka do odpowiedniej poradni. Z rozmowy przeprowadzonej z rodzicami zostaje sporządzona krótka notatka i jest przechowywana w dokumentacji pracy wychowawczej.
  5. Jeżeli rodzice/opiekunowie odmawiają współpracy i nie stawiają się na wezwania, a napływają wiarygodne informacje o demoralizacji ucznia, Dyrektor Szkoły powiadamia pisemnie o zaistniałej sytuacji policję i Sąd Rodzinny.

Lekcje

  • 1.  08.00 – 08.45
  • 2.  08.55 – 09.40
  • 3.  09.50 – 10.35
  • 4.  10.45 – 11.30
  • 5.  11.45 – 12.30
  • 6.  12.45 – 13.30
  • 7.  13.45 – 14.30
  • 8.  14.40 – 15.25
  • 9.  15.35 – 16.20
  • 10. 16.30 – 17.15

Biuletyn Informacji Publicznej

logo biuletynu informacji publicznej